sobota 11. srpna 2012

Obrázky na přání


Na facebooku jsem se dozvěděla, že po mně lidi chtějí nakreslit obrázky (Wow, to jsem fakt tak dobrá, jo?:D), tak proč to nezkusit i tady, že? (nemá co na práci:D)
Tak si napište:-) Nejdřív mi ale, pls vyplňte takový malý dotazníček:
1) jméno
2) blog (pokud nemáte, tak napište kontakt, abych vám mohla dát vědět-ale upozorňuji, že na skypu nebo icq moc často nebývám)
3) dejte mi, pls odkaz na ten obrázek (může to být i anime i reálná postava)
4) Nebude vadit, když to bude dlouho trvat?
5) Nějaké speciální přání?
6) Čím to má být nakresleno?
UPOZORNĚNÍ:
1) Barvama nemaluju, to neumím. Používám jen tužku, pastelky a jejich obdoby (suché pastely, voskovky) a přírodní uhel.
2) Kreslím buď anime postavičky (i yaoi i shounen-ai) nebo asijské zpěváky (i slash) nebo slash na Pána prstenů nebo HP. Nekreslím "hvězdy" typu Justin Bieber, Selena Gomez, Rihanna, Lady Gaga, Katy Perry, Bruno Mars, Miley Cyrus a pod. Prostě s Američany na mně nechoďte.
3) Komentáře vždy po 3 objednávkách uzavřu, ať stíhám xD

Jen tak na ukázku, jak kreslím:

Toto je Leeteuk pro mou neteř, kreslila jsem jí to nedávno k narozkám. Je to uhlem :)

Žádné komentáře: