pondělí 10. září 2012

- Day 15: Najsmutnejšia anime scéna

Ehm... Asi když Tobi vysvětloval Sasukemu, jak to vlastně s Itachim bylo a když Sasan zabil Itachiho. To jsem brečela jak želva. A taky jak v předposlední sérii NS bylo ukázáno, jak Minato s Kushinou zapečetili Kyuubiho do Narutíka. To jsem taky brečela jak želva. Nebo jak Naruto a Chiyo zachránili Gaajušku a Narutík brečel. To bylo tak dojemné, až jsem brečela taky. Hehe, já u NS brečela celkem 5x, což je co říct xD Brečela jsem ještě, když Gaajušku vítali v Suně poté, co ho Narutík s Chiyo zachránili a pak jak Narutík zachránil Konohu přitom, jak ji napadli Nagato s Konan a jak Narutíkovi v Konoze potom dávali hobla a oslavovali ho^_^ No přece předtím Gaaru s Narutem tak nesnášeli a teď je milují nadevše a považují za hrdiny a obdivují. To je tak dojemné^_^

Žádné komentáře:

Okomentovat