pátek 14. září 2012

- Day 18: Najlepšie anime, ktoré si videl/a


Bleach! Tomu nemám co vytknout. Jak to mělo otřesnou grafiku na začátku, tak na konci je to jedno z graficky nejkrásnějších anime, co jsem kdy viděla. Fakt, krásné. A ději taky nemám co vytknout. Napínavé scény a fightingy takové, že jsem kolikrát kvůli nim nemohla spát, když jsem si to pouštěla před spaním xD Sice mě štvalo, že třeba po sérii o válce s Aizenem a Espadou, když ta válka ještě ani neskončila, strčili řadu fillerů úplně o něčem jiném, ale aspoň se na ty fillery dalo dívat a u mnohých se člověk zasmál. Jo, a sice mě štvalo, že pokaždé postava, která byla záporák a nesnášela jsem ji, tak než umřela, tak se chovala tak, že jí všichni odpustili a pochopili a já ji začala milovat. Musel Muramasa umřít, ksakru?! xD Anebo Gin. Ten vlastně ani záporák nebyl a ta krysa ho zabila xD Prostě děj, kvůli kterému mám kolikrát chuť něco Titovi udělat, ale stejně jeho mangu a anime miluju a je to prostě legendární! Stejně jako Naruto, to je taky legendární manga i anime! Jestli ta válka skončí špatně, tak přísahám, že jedu do Japonska a osobně si to s Kishimotem i Titem vyřídím xD Jo, a v neposlední řadě taky namluvení Bleache. Já si nemůžu pomoct, ale tohle je jedna z hlavních věcí, kvůli kterým mi to anime chybí a když čtu mangu, tak pořád slyším hlasy těch postav, které jsem měla ráda a jejichž namluvení se mi nesmazatelně vrylo do paměti. Třeba Masakazu Morita a Ichigo. Jeho hlas mám z Bleache nejradši. Nebo Kon, Renji, Byakuya, Orihimme, Chad, Ukitake, Kyoraku, Toshiro, Unohana, Yoruichi, Urahara... Celý Bleach je namluvený skvěle!!! A ten Hideo Ishikawa má takový příjemný hlas^_^ Vážně se mi líbí, jak Ukitakeho namluvil, ale radši ho mám, když mluví Itachiho a právě kvůli tomu na svého milovaného Uchihu v anime nedočkavě čekám už rok od té doby, co se poprvé od své smrti objevil v manze xD *a konečně se ho dočkala, YATTAAAAAAAAAAAA xD* A já vím, že třeba Masakazu Morita namluvil i postavy v Bakumanu (který mám rozkoukaný a šíleně se těším na druhou řadu právě na Hiramaru, kterého on namluvil) a v Prince of Tennis (kterého taky chci vidět; já chci vidět všechny anime, kde on někoho namluvil xD), ale prostě on a Ichigo je on a Ichigo. Četla jsem o něm, že je otevřený, přátelský a energický a právě proto si myslím, že mu ten Ichigo sedl natolik, že s ním vyhrál v Seiyuu Awards v kategorii Best Rookie Award (či jak se to jmenuje xD). Je to můj nejoblíbenější seiyuu, je vidět, že za Ichiga byl oceněn :) Ach jo, vážně mi to namluvení Bleache bude chybět.
Jo, a ještě k ději: když Ichigo znovu nabyl své shinigami síly, tak jsem skákala radostí po pokoji xD A když se řekne shinigami, tak se mi vybaví právě Ichigo xD
A tady máte pár videí s live namluvením Bleache. Hehe, ten Morita Masakazu nemá chybu xD
SAKRA, JÁ TO CHCI SLYŠET NAŽIVO!!!


Hehe, ten Hanataro to zabil xD





Dream come true *_* Real Ichigo!!! xD

Žádné komentáře:

Okomentovat