neděle 16. září 2012

- Day 19: Najhoršie anime, ktoré si videl/a a diplom od Reity za účast v SONS

Ahojte :) Tak teda MAnifest dopadl skvěle, ale úplně kvůli něčemu jinému než bych čekala xD Teda, přednášky nebo anime mě kupodivu spíš nutily a orgové mě nasrali s tím, že tam nakonec nebylo DDR. Ale proč to teda nakonec dopadlo skvěle? Tak asi jsme si s Hizaki našly nové kamarády^_^ Ale o tom později, v tom slibovaném reportu. Mimochodem, ten bude později, protože k tomu chci přidat fotky a ty má Hizaki. Já si zapomněla foťák xD Jinak k pointě tohohle článku:
Neviděla jsem žádné špatné anime. Ale jak už jsem řekla, ze začátku mě nebavilo Kuroshitsuji. Já miluju všechny anime, co jsem kdy viděla, i když to byli třeba Pokémoni, Digimoni nebo Beyblade. Ale jako děcko jsem je milovala a nesmažu to ze své minulosti xD Jo, vlastně nesnáším Bakugan, ale to jen kvůli tomu, že je to teď mezi děckama v jakési módě, co já vím a je to šíleně komerční (i když podle mě za to může Amerika, když v Japonsku to byl propadák) xD Ale neviděla jsem to xD

A diplom^_^

Teda, já je miluju!!!!! VIVIIIIIID! Ty růžové vlasy! Ty chci xD Děkuji za ten diplom :3

Žádné komentáře:

Okomentovat