úterý 4. září 2012

Oznam...

Milí moji sourozenci.
Gomen, že jsem ještě nepřidala povídky a přání, na které sice čekáte už dva měsíce *ale ona na to sere*, ale já prostě nemám čas *kecá, sere na to*. NE, NEKECÁM!
Ale prostě holt mě kamarádka pověřila vedením cosplay teamu a já se starám i o náš společný blog. A navíc, začala škola a ač je už první týden, mám toho hodně. To víte, VOŠ. Vyřizování indexu, fotky do indexu, zítra a ve čtvrtek máme adapťák a navíc mě v říjnu čeká zkouška FCE. Nemám ani čas číst mangy a koukat na anime, což mě teda sere nejvíc, jakožto otaku :/ No, ale pátky bych prý měla mít volné, YATTA! xD Takže v pátky tu možná něco přibude.
Tak já padám, valím k tomu foťákovi. Dnes už tu nic nepřibude, jelikož si budu do hlavy valit šutry v podobě angličtiny a lámat tělo v aerobicu. Anneyong a neumřete mi tu nudou^_^
A aby se tak nestalo, tak B1A4 vás tu budou bavit místo mě:


Žádné komentáře:

Okomentovat